Protestantse Gemeente Middelburg

Uitgelicht bericht

De website en de wijkgemeenten

De website van de Protestantse Gemeente Middelburg bevat algemene informatie, welk niet wijkgebonden is. Het is tevens de portal van de onderliggende websites van de wijkgemeenten.

Nieuwe Kerkgemeente

De Nieuwe Kerkgemeente is de gewone wijkgemeente in de Protestantse Gemeente Middelburg. Kerkdiensten worden gehouden in de Nieuwe Kerk.

De Koorkerkgemeenschap

De Koorkerkgemeenschap is een buitengewone wijkgemeente van de Protestantse Gemeente Middelburg. Een samenwerkingsverband van de Vereniging van Vrijzinnig (Hervormden) Protestanten Middelburg en de Remonstrantse Gemeente Midden-Zeeland.

De Waalse Gemeente

De Waalse Gemeente is geen wijkgemeente van de PGM, maar een zelfstandige Franstalige gemeente binnen de PKN. Deze gemeente maakt gebruik van faciliteiten van de Protestantse Gemeente Middelburg.

Voor meer informatie verwijzen we u door naar de websites van de wijkgemeenten, die u hierboven kunt vinden (klik op de naam). Heeft u specifieke vragen over deze website dan kunt u contact opnemen met webmaster@pgmiddelburg.nl.